joi, 21 mai 2015

Îndemn către adolescenţi

Mi se întâmplă, deseori, să merg pe stradă şi să văd oameni care, pur şi simplu, sunt sub limita admisă de prostie, acest lucru îmi arată încă o dovadă a faptului că încă suntem slab şcolarizaţi.
Cei drept acest tip de oameni nu ni i-am creat, prin simplul fapt ca după comunism în loc să ne folosim dreptul la libertate pentru a deveni mult mai culţi, mai sociali şi mai educaţi, noi l-am folosit pentru a avea acces la toate căcaturile posibile, dar asta a fost una din cauzele care au dus la starea deplorabilă a societăţii, sigur am mai vorbit despre asta într-un post mai vechi, dar am vurt să readuc în lumină mentalitatea degradată a românilor, suntem o ţară cu potenţial imens, am avut şi încă avem oameni geniali, adolescenţii noştri au un potenţial imens, nu toţi într-un domeniu, unii nici măcar într-un domeniu existent, dar asta nu contează, ceea ce e cu adevărat important este că noi nu îi ajutăm să se dezvolte, nici măcar nu le putem oferi o ţară curată şi asta tocmai deoarece că nu avem mai multe exemple pozitive, iar cei pe care ar trebui cu adevărat să îi admirăm sunt puşi în umbră de subiecte cancan şi cei care ar trebui să le creeze, sau mai bine spus să ne creeze, deoarece şi noi facem parte din aceeaşi generaţie cu voi, adolescenţii de azi,
sunt nişte hoţi, inculţi,desigur nu toţi sunt aşa dar majoritatea sunt. Tocmai de aceea vă scriu, nu numai pentru a mă face auzit, sau a trage un semnal de alarmă asupra hoţilor, ci ca să încerc să vă fac pe voi să conştientizaţi că nu e nevoie să furaţi ,că nu e mai uşor sau mai plăcut , ceea ce trebuie voi să faceţi e să vă dezvoltaţi în domeniul iubit, ce ar putea fi mai frumos decât să lucrezi ceea ce îţi place şi să trăieşti din asta? NU e mai uşor să înşeli, nu e mai uşor să furi, e mult mai frumos să lucrezi cinstit.NOI, adolescenţii, suntem răspunsul, NOI suntem cheia schimbării ţării, NOI putem aduce România pe drumul cel bun , dar asta numai dacă înţelegem că nu trebuie să fugim de cărţi, că nu e ruşine să înveţi şi să îţi placă să afli lucruri noi, nu, lucruri ca astea sunt minunate. TU ADOLESCENTULE cunoaşte, citeşte tot ce ai la îndemână, numai aşa vom reuşii să creştem nivelul societăţii, ştiu pare foarte greu şi drumul spre a fi nişte fericiţi e la fel de greu, dar merită, satisfacţia va fi pe măsură şi TU, numai TU, te vei bucura de roadele muncii tale. Haideţi să îi înlocuim pe hoţi cu oameni cinstiţi, pe inculţi cu adevăraţi inteligenţi şi să avem o societate solidă şi unită. Să încercăm să oferim următoarei generaţii posibilităţi pe care noi nu le-am avut şi să îi învăţăm să le folosească cu cap, să devenim o ţară demnă de respect.